loading...
تهران موزیک
علیرضاایزدی بازدید : 10 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Download as Zip mode 128Kbps
Download
Tracks Name
01 Ghahve
02 Jadoogare Gisoo
03 Madar
04 Dobare Cheshmat
05 Hafteye Eshgh Nist
06 Dast Negah Daar
07 Eshghe Daaghe Man
08 Ye Khoone
09 Faghat Shabihe Khodeti
10 Gole Yas 2
11 Ashoob
12 Eshgh Dar Rooze Ghiamat

——————————————————————–

شعر آهنگ قهوه از آلبوم بنیامین ۹۳ با صدای  بنیامین بهادری

دلم قهوه میخواد ، همین حالا با تو / مثه قهوه آروم، بنوشم صداتـــو

یه نور ملایم ، یه آهنگ اروم / به تو خیره با شم با چشمای

نگـــــــــات حال منو خوب می کنه / خوب بلده ، ببین فال من از چشمای تو خوب اومده

دلـــــــم … خیلی داره از دیدنت ذوق می کنه / تو هم …. داره دلت به سمت من سوق میکنه

همین حالا میخوام / به تو خیره باشم ….

اونی که برای تو میمیـــــــــــره باشم / فضا نیمه تاریک ، دوتا شمع روشن

تو یک گوشه ی دنج که تو باشی و من….

——————————————————————–

شعر آهنگ جادوگر گیسو از آلبوم بنیامین ۹۳ با صدای  بنیامین بهادری

افزون گر چشمای من آی چشمای جادو / جادوگر گیسو…. جادوگر گیسو….

گیسوی تو آرامش این دستای بی سو / آهای دختر آفتاب…. آهای دختر آفتاب….

شب ها که موهات میریزه تو بالش مهتاب / بی تاب تو این پنجره با چشمای بی خواب

آهای ساعت بیدار / آهای ضربه ی تکرار

از پرده می افته گل نارنجی خورشید / تو اتاقم….

صبح میرسه ومن هنوزم منتظر یه اتفاقم / همین لحظه به دادم برس آی دختر آشوب

که مصلوب غرورت شده این عاشق محجوب / کو دستای سازش؟

کو عطر نوازش؟ / کو دستای سازش؟

کجاست عطر نوازش؟ / مهربون بیا قلب منو از نو بسازش

——————————————————————–

شعر آهنگ مدار از آلبوم بنیامین ۹۳ با صدای  بنیامین بهادری

دارم تورو می عشق مو / توام منو می عشقی و

تو قلبامون پا میگیره یه ماجرای عشقی و / کار داره بالا میگیره ، نفسم حالا می گیره

اینکه توام بهم بگی و ، فکر نمی کردم این یکیو / یهـــو ، دل بده و

این گره و یهو وا کن / تو…. تو …. تو ….

کار توئه همه کار توئه ،همه کارای من / انتظار توئه ، همه چرخش من رو مدار توئه

بیقرار توئه ، دلی که حالا دست بر ندار توئه / دست کشیدن از عشقی که کار توئه

نه این کار منه / نه این کار توئه

جز تو ندارم کسی و فقط به من میرسی و / میخوام باتو داشته باشم این ارتباط حسی و

آخر منو میکشی و میرم از این خوشی و / میبینی این خودکشی

——————————————————————–

شعر آهنگ دوباره چشمات از آلبوم بنیامین ۹۳ با صدای  بنیامین بهادری

یکی بود یکی بود که من بودم یکی نبود اون تو بود / یکی بود که مهربون بود
اما اون یکی نبود … / اما اون یکی نبود یکی بود تا پای جون بود
اما اون یکی نبود … اما اون یکی نبود ….اون یکی اما نبود

یادت افتادم یادت افتادم دوباره چشمات اومده یادم / دوباره چشمات اومده یادم
دوباره چشمات اومده یادم / یادت افتادم یادت افتادم

دوباره چشمات اومده یادم  / دوباره چشمات اومده یادم
دوباره چشمات اومده یادم / یکسی بود دلش یه رنگ بود یکی بود دلش یه سنگ
یکی بود نگاش قشنگ بود / یکی گریه هاش قشنگ
یکی یکی بود که زیبا بود / یادت افتادم یادت افتادم دوباره چشمات اومده یادم
دوباره چشمات اومده یادم … / دوباره چشمات اومده یادم
یادت افتادم یادت افتادم دوباره چشمات اومده یادم / دوباره…

یکی یکی بود که زیبا بود یکی یکی بود که تنها بود / اون که بود زیبا به فکر ِ
اون که بود تنها نبود  / این کارش زیبا نبود و
زیبــا بـــود …. / یادت افتادم یادت افتادم دوباره چشمات اومده یادم
دوباره چشمات اومده یادم / دوباره چشمات اومده یادم
یادت افتادم یادت افتادم دوباره چشمات اومده یادم / دوباره چشمات اومده یادم
دوباره چشمات اومده یادم

 

——————————————————————–

شعر آهنگ هفته ی عشق نیست از آلبوم بنیامین ۹۳ با صدای  بنیامین بهادری

کاشکی‌ می‌رفتیم عزیزم من و تو یه گوشه با هم / تو یه کیف به روی دوشت من یه کوله روی پشتم
برای یه هفته یه کم با تو زندگی‌ می‌کردم / با تو یه زندگی‌….
عزیزم بریزم همه زندگیم و توی کوله عشقم و با تو توی این هوا / که هوای تو کرده دلم بی‌ تو تنگه قشنگه برام که نگام
که نگام با نگاه تو باشه و دست تو باشه کنارم و بردارم و / همه دار و ندار دوست دارم و که میدونی اینو آره خوب بلدم
آره خوب بلدم که قدم بزنم / بزنم با تو اون همه حرفایی که ببرم تورو تا نو‌ک دریایی که
جایی‌ که واسه رفتن تن‌ به تنه واسه رفتن تن‌ به تنت با منه
حالا ساعت عشق عاشق شدنت / با منه که داره دل من با دلت می‌زنه به سرم که تو رو ببرم

——————————————————————–

شعر آهنگ دست نگهدار از آلبوم بنیامین ۹۳ با صدای  بنیامین بهادری

در آن نفس که بمیرم، در آرزوی تو باشم / بدان امید دهم جــان ، که خاک کوی تو باشم

سوار باد بیایم ، به گیسوان تو افتم / گلی سپید که دائم ، کنار موی تو باشم

یــــــار ای یار …. / در کار دلم دست نگهدار ، این بار

این عشق تو را خوش / خوش آمده انگار

بسیار بسپار دلی را / دلی را تو بدست آر

تو مثل مه بخندی و مثه ماه بتابی / من آنکه آیینه در دست ، روبروی تو باشم

ستاره ای شوم و روی قلب تو بدرخشم / همان جواهر زیبا که بر گلوی تو باشم

هزار و یک شب یلدا / چو شهرزاد نخوابم

هزتار قصه بخوانم / که قصه گوی تو باشم

مرا بخواه تو حتی در ان نفس که بمیرم / که هست آرزوی من ، که آرزوی تو باشم

——————————————————————–

شعر آهنگ عشق داغه من از آلبوم بنیامین ۹۳ با صدای  بنیامین بهادری

اومدم یجوری قلب تورو بشکنم / تیکه تیکه ی اونو بردارم

بچسبونم به روی پیرهنم / پیرهنم داره آتیش میگیره رو تنم

منم از حرارت عشق تو دارم دنیا رو آتیش میزنم / عشق داغ ِ من عشق ماه من

اشتباه من اتفاق من … / یه علاقه تو یه علاقه من

عشق داغ ِ من …. / قلبم و بشکن که بی حساب شیم

دستم و رو کن که بی نقاب شیم / یه آرزو کن با هم خراب شیم

آتیش بگیریم با هم مذاب شیم / قلبم و بشکن که بی حساب شیم

دستم و رو کن که بی نقاب شیم / یه آرزو کن با هم خراب شیم

آتیش بگیریم با هم مذاب شیم / این صندلی که روش نشستی

این پنجره که اونو بستی / این فنجون که حواست نبود

غمگین بودی و اونو شکستی….. / جراتم میره رو به بالا

حرارتم وقتی روبو تو….

هم صحبتم مثل یه دیوونه دویوونتم / مهلتم همین الان پی فرصتم

بیشتر از خود ِ تو بی طاقتم / عاشق ِ لحظه به لحظه به لحظه تم

عشق داغ ِ من عشق ماه من / اشتباه من اتفاق من

یه علاقه تو یه علاقه من / عشق داغ ِ من ….

——————————————————————–

شعر آهنگ یه خونه از آلبوم بنیامین ۹۳ با صدای  بنیامین بهادری

یه خونه که اندازه ی دستامونه / که گوشه کنارش پر از حرفامونه
یه خونه که حالا دیگه اونجا نیستی / تو دیگه لب پنجرش وای نمیستی
آی نسیم آهای نسیم نگو که دیگه بهم نمیرسیم / همخونه ، غم خونمو گرفت ، هم شونه
غم شونمو گرفت ، غم اومد نشونه مو گرفت / یه خونه که قد یه دنیا برامون
پر از خاطراته پر از ماجرامون / یه خونه که ما توش تولد که نیستی
دوباره بگیریم چه حیف شد که نیستی / آی نسیم آهای نسیم نگو که دیگه بهم نمیرسیم
همراهم ، غم راهمو بست / همدلم ، غم دلمو شکست
دردت اومد به دلم نشست …..

——————————————————————–

شعر آهنگ فقط شبیه خودتی از آلبوم بنیامین ۹۳ با صدای  بنیامین بهادری

تموم این شهر میدونن که بدجوری دوست دارم / که بدجوری گرفتارم

الهی قربونت برم / من هنوزم منتظرم

تورو به دستت بیــــارم / تـــــــــو شانس بزرگ همه ی عمر من اونکه تویی

فقط شبیه خودتی / تـــــو  برگ برنده گل من اونکه تویی

فقط شبیه خودتی ….

بیای توی فال خودم / فقط بشی مال خودم

تا که حسودی بکنم / خودم به این حال خودم

تـــــــــو شانس بزرگ همه ی عمر من اونکه تویی / فقط شبیه خودتی

تـــــو  برگ برنده گل من اونکه تویی / فقط شبیه خودتی

——————————————————————–

شعر آهنگ گل یاس ۲ از آلبوم بنیامین ۹۳ با صدای  بنیامین بهادری

هیچکی قدر گل یاس و ندونست / گل یاس میخواست بمونه ،نتونست

دیر شده فایده نداره التماس / گل یاسم گل یاسم گل یاس

دلم تنگه واسه عطر گل یاس / گمونم هرچی دلتنگی تو دنیاست

میون سینه ی من خونه کرده / گل یاسم گل یاسم گل یاس

حبیبوا لیسَ یا دِلهو حبیبوا / وَ ما لسواهو فی قلبی نصیبوا

حَبیبو الغابعن عینی و جِسمی و عن قَلبی / حبیبی لا یَغیبوا

یک خاطره از تو  /  یادگاری مونده واسم گل یاسم

پرپر شدی واسم گل یاس ناشناسم ، گل یاسم / گل یاسم گل قلبم گل من

گل بارون گل شبنم گل من / چرا دنیا دلش میخواست ببینه

مادوتا رو  جدا از هم گل من / تو قلبم خاطراتت غم میاره

نفس میگیره قلبم کم میاره / یه روزی آخرش میرم از این شهر

که این خونه تورو یادم میاره ….

——————————————————————–

شعر آهنگ آشوب از آلبوم بنیامین ۹۳ با صدای  بنیامین بهادری

نگو این آخرین دیدار ما بر باده و / این ارتباط بی قرار بی قرارت میشم آخه

نگو ما بینمون یک آه و پاییزمون در راه و / برگای روز پر می زنن از روی شاخه

من بی قرارت میشم آخه / من بی قرارت میشم آخه

نگو این پنجره رو به غروبه آخرین روزای خوبه / تو دلم آشوب پاییزه دوباره

نگو این خاطره رو به اوفول عشقمون رو به نزول / همه ی دردات قبول عشق ما آره

عشق ما آره

نگو اینجا که هستی لب مرزه.آخه من دلم میلرزه / بیا برگردیم به برگشتن میرزه

نگو این روزگار گریه داره / گریمون و درمیاره

نگو دنیا عاشقا رو دوست نداره / نگو این پنجره رو به غروبه آخرین روزای خوبه

تو دلم آشوب پاییزه دوباره / نگو این خاطره رو به اوفول عشقمون رو به نزول

همه ی دردات قبول عشق ما آره…..

——————————————————————–

شعر آهنگ عشق در روز قیامت از آلبوم بنیامین ۹۳ با صدای  بنیامین بهادری

ثانیه ثانیه … /  عشق روانیه

جنون آنیه …. /  جانی  جانی

ضربانیه … /  شریانیه ….

انفجاریه … /  ناگهانیه ….

وای چه دورانیه /  دورانیه….

کورانیه….. هیجانیه ….

هی عشق من عشق من هی / عاشق من میشی پس کی

نوسانیه …. جریانیه … / امروزیه ….. الانیه ….

کهکشانیه …. کیهانیه …. / طولانیه …. داستانیه ….

اینچنانیه ….. آن چنانیه …. / شوکرانیه …. حرف پایانیه ….

پارتیزانیه …. عثیانیه …. / رودخونه ی وحشی طغیانیه

وای چه دورانیه ؛ دورانیه / کورانیه ، هیجانیه

هی عشق من عشق من هی / عاشق من میشی پس کی

آتشفشانیه … فورانیه

طوفانیه ……. عصبانیه

سرطانیه……. همگانیه

بحرانیه ……. کی جهانیه

نگرانیه ………. ویرانیه

ارتعاشاتش بنیانیه

وای چه دورانیه ؛ دورانیه / کورانیه ، هیجانیه

هی عشق من عشق من هی

عاشق من میشی پس کی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 4,654